1. ירידה נכונה במשקל
  2. דברים שרואים מכאן לא רואים משם

דברים שרואים מכאן לא רואים משם

היום הבנתי עד כמה לעתים אנחנו לא רואים את הדברים כפי שהם באמת.
אז בחרתי להעלות תמונה פשוטה ממש לשם שינוי שאני דווקא ממש אוהבת, מזווית קצת אחרת.
לפעמים זה הכי קל לנו לחשוב שאנחנו ״יודעים״ על מישהו אחר הכל, אבל בכולנו טמונות הפתעות ונסתרים דברים רבים מן העין.
לפעמים תמונה שנראית ברורה לחלוטין לא משקפת את המציאות כפי שהיא באמת. אנו נשבים למחשבות ול״עובדות״ שאימצנו ובקלות יכולים לפספס את מה שבאמת עומד ממולנו. השיפוט שלנו לעתים יכול לתעתע בנו ואפילו לגרום לנו להפסיד.
זה תמיד נדמה שדברים שקורים לאנשים אחרים מסביבנו הרבה יותר קלים להשגה אצל מישהו אחר, אבל האמת היא שהם כנראה דורשים מאמץ רב, התמדה והשקעה- הרבה מעבר למה שאנחנו מדמיינים. לפעמים אפילו הקרבה ממשית, ולא בהכרח שהיינו מעוניינים לעשות את אותה ההקרבה כדי להשיג את אותה המטרה, אפילו אם היא נראית כמשותפת. כל אחד פועל ממקומות אחרים, מרגשות, מחשבות, הגדרות עצמיות ומטריגרים שמניעים אותו, סדרי עדיפויות שהם שלנו בלבד ובסופו של יום מבחירה- וזה נפלא שיש לנו את הזכות הזאת- לבחור את עצמנו ומה נכון עבורנו, וגם לבחור לשנות את דעתנו או להתחרט וזה לא בהכרח אומר שאנחנו מתפשרים. זה בעיקר מעמיד בפרופורציות את מה שאנו מסכימים לעשות למען מטרות ולעתים אף מגמד את המטרה כשהמחיר כבד מדי.
אז היום אני כבר בוחרת טוב יותר את המטרות שלי. בלי פשרות ומתוך נאמנות לעצמי ומשתדלת לזכור להסתכל על הדברים גם מזווית אחרת.

מאמנת אישית לאורח חיים בריא המשלב ספורט, תזונה וקואצ'ינג. בעלים של המרכז לקידום בריאות Fiteat משנת 2012 והבחירה של מעל 500 מתאמנים פעילים ליישום אורח חיים בריא ופעילות גופנית. עד כה השילה סך כולל של 6 טון ממעל 1500 לקוחות מרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט